Atelje B

Events

Wedding

 

Bijzondere plannen?

Leuke vooruitzichten? Geen idee hoe te beginnen? Of je hebt misschien geen tijd om te plannen? Maar je wil toch  een geweldig feest? Dan ben je bij Ateljé B aan het juiste adres! We kunnen helpen bij alle aspecten. Stylen, plannen, coördineren,.. Alles is mogelijk, zowel voor de doe-het-zelvers die nog enkele tips nodig hebben als voor degenen die liefst alles uit handen geven. Neem rustig een kijkje in het aanbod & aarzel niet om vrijblijvend een mailtje te doen voor meer info wanneer je vragen hebt.

Tot binnenkort?!

Birgit

 

Do it Yourself

Hulplijn nodig?

Ga je zelf aan de slag met het organiseren/stylen maar kan je toch hier en daar nog wat tips gebruiken? Of heb je ideeën maar weet je niet hoe ze samen te brengen? Dan kan je bij Atelje B terecht voor enkele handige tools of een gesprek waarbij we samen al je ideeën overlopen en bespreken.

Draaiboek

Wil je graag een leidraad voor je event (huwelijk, babyborrel,…) maar weet je niet met welke elementen je allemaal rekening dient te houden? Laat je draaiboek dan opstellen door Ateljé B. Op deze manier krijg je een gedetailleerde dagplanning zodat alles perfect kan verlopen.

Wat? Online gesprek + opstellen draaiboek

125,-

Styling Plan

Je hebt totaal geen idee voor de styling OF je hebt net 1001 ideeën en weet daardoor niet hoe je hier een mooi geheel van maakt? Dan kan je bij Ateljé B terecht voor een styling plan. We brainstormen over je ideeën en op basis hiervan wordt er een duidelijk en gestructureerd styling plan + moodboard opgesteld. Op deze manier zorg je voor een samenhangende + gedetailleerde styling.

Wat? Kennismakingsgesprek + uitwerken van moodboard met bijhorend styling plan.

299,-

Meeting

Je bent bezig met het plannen van een belangrijk event (huwelijk, verjaardag, babyborrel,…) maar hebt toch nog wat vragen waarbij je wel wat hulp kan gebruiken. Bij Ateljé B kan je terecht met al je vragen. Zowel online als offline…

Wat? Online (1u) of face-to-face (2u) gesprek voor antwoorden op al je vragen.

49,-| 125,-

Events

Pakketten

Wedding

7
Styling

De planning van je huwelijk is voor eigen rekening, maar de styling daar zorgt Ateljé B voor. Wat betekent dit concreet? Ateljé B staat in voor het opstellen van het styling plan en bijhorend moodboard. Op basis daarvan creëren we een styling waarin alle elementen op elkaar afgestemd zijn en welke volledig naar jullie wensen is. We zoeken naar de juiste decoratie, meubilair én eventuele bloemen. De op- én afbouw ervan wordt gecoördineerd door Ateljé B.

 Inhoud pakket

  • Kennismakingsgesprek

  • Opstellen + managen budget

  • Opmaken van moodboard

  • Opmaken van het styling plan

  • Zoeken + contact leveranciers decoratie + meubilair

  • Zoeken + contact leverancier bloemen

  • 1 locatiebezoek

  • Regelmatige opvolging + terugkoppeling

  • 1 opvolgingsgesprek

  • Coördineren van opbouw decoratie + meubilair

  • Coördineren van afbouwdecoratie + meubilair

*Exclusief huur van decoratie (materialen) + meubilair & aankoop van bloemenwerk. Extra meetings/locatiebezoeken mogelijk tegen meerprijs.

899,-

7

Planning A-Z

Geen idee waar te beginnen of gewoon een gebrek aan tijd? Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we alle dromen en wensen. Op basis van het budget zorgt Ateljé B voor de realisatie hiervan. Zoeken naar locatie, leveranciers, decoratie,… Alle voorbereidingen en contacten verlopen volledig via Ateljé B. Op deze manier is dit een echte no-stress formule. Regelmatige updates over de stand van zaken dragen hieraan bij. Natuurlijk is er hierbij ruimte voor feedback. Concreet wil dit dus zeggen dat Ateljé B instaat voor alles, van planning tot coördinatie én opbouw + afbraak.

 Inhoud pakket

  • Kennismakingsgesprek

  • Budgetbeheer

  • Zoektocht + contact locatie(s)

  • Zoektocht + contact leveranciers

  • Regelmatige + gedetailleerde terugkoppeling

  • Opstellen draaiboek

  • Coordineren op- én afbouw

  • Opvolging draaiboek

  • Crisimanagement

  • Coördineren verrassingen familie + vrienden

  • Aanspreekpunt gasten + leveranciers

  • Aanwezigheid dag van het event (max 13u)

  • 2 opvolgingsgesprekken

*Extra uren aanwezigheid de dag zelf + extra meetings mogelijk tegen meerprijs.

2499,-